Różne koszty uzyskania przychodu

wla.gle
Posty: 5756
Rejestracja: 10 lut 2010, o 09:34

Różne koszty uzyskania przychodu

Post autor: wla.gle » 3 lut 2012, o 16:51

Witam szanownych forumowiczów.
Chciałbym się upewnić, czy mój sposób wyliczenia kosztów
uzyskania przychodów jest prawidłowy.
Sytuacja była następująca:
do sierpnia 2011 r. należą się koszty z wielu zakładów pracy z dojazdem
z innej miejscowości, od sierpnia 2011 r. jeden zakład pracy z dojazdem
z innej miejscowości /od sierpnia emerytura z drugiego zakładu pracy/.

Mój sposób wyliczenia: 2502,56 za cały rok – siedem miesięcy 1459,85 zł.
od sierpnia 139,06/miesiąc – pięć miesięcy 695,3 zł.
koszty do PIT – 2155,15 zł.

Z góry dziękuję .

Czech
Posty: 1345
Rejestracja: 4 sty 2012, o 21:05

Re: Różne koszty uzyskania przychodu

Post autor: Czech » 4 lut 2012, o 10:26

111,25+139,06=250,31
250,31x7=1752,17

139,06x5=695,30

1752,17+695,30 = 2447,47 co mieści się w limicie rocznym dla "wielu miejsc pracy+dojazdy z innej miejscowości".
Limit 2502,56 dotyczy całego roku więc nie dzieli się go na stawki miesięczne.

To jest wyliczenie dla dwóch miejsc pracy.

ODPOWIEDZ