Rozliczeni z Holandi w PL

NESKES
Posty: 4
Rejestracja: 9 cze 2018, o 12:59

Rozliczeni z Holandi w PL

Post autor: NESKES » 9 cze 2018, o 13:20

Witam. Na bank jest masa takich tematów ale nie jestem pewien moich wyliczeń i po przeczytaniu wielu postów nadal nie rozumiem jak mam co policzyć. a Więc :
Loon loonbelasting/volksverzekeringen:1332
Ingehouden loonbelasting/premie volksverz. (loonheffing):266
Verrekende arbeidskorting:126
Loon Zorgverzekeringswet:1332
Ingehouden bijdrage Zorgverzekeringswet:0
Verrekende levensloopverlofkorting:0
Werkgeversheffing Zorgverzekeringswet:89
Totaal premies werknemersverzekeringen:156

Pracowłem tam całe 16 dni.
Dieta z tego co wiem to 50e
wiec z moich obliczeń tj 560e
ale teraz zaczynaja sie schody
potrzebuje wiedzieć
a) Kwotę przychodu ze stosunku pracy
b) Kwotę kosztu ze stosunku pracy
c) kwote podatku zapłaconego za granicą

wedle tego co rozumiem kwota przychodu to 1332- 560 (diety) czyli 772x 4,24 wtedy kurs tj 3273.28 jak się nie mylę :)
a dalej to szczeze nie mam pojęcia bo to byla praca dorywcza a glowa mnie już boli od czytania bez zrozumienia :)
jeśli ktoś pomoże bedę bardzo wdzięczny.

snykwa
Posty: 4088
Rejestracja: 13 sty 2014, o 23:53

Re: Rozliczeni z Holandi w PL

Post autor: snykwa » 9 cze 2018, o 17:44

Loon loonbelasting/volksverzekeringen:1332 -przychód
Ingehouden loonbelasting/premie volksverz. (loonheffing):266 -podatek
Jeśli umowa o pracę to dieta=16*50*,3=240e
Koszty 16*111,25 zł lub 139,06 zł jeśli był dojazd do pracy.

NESKES
Posty: 4
Rejestracja: 9 cze 2018, o 12:59

Re: Rozliczeni z Holandi w PL

Post autor: NESKES » 9 cze 2018, o 18:12

Czyli przychód 1332-240 = 1082
podatku nie ruszam czyli 266
a koszta byly bez dojazdów wiec 1780zł

Dziękuje slicznie bo juz mnie Korekty zabijaja 2 x juz robie korekte korekty :)

snykwa
Posty: 4088
Rejestracja: 13 sty 2014, o 23:53

Re: Rozliczeni z Holandi w PL

Post autor: snykwa » 9 cze 2018, o 18:42

1332-240 = 1092
Wkradł się błąd w koszty. Koszty to ilość m-cy*111,25 czyli 1*111,25=111,25 zł. Chyba, że praca była na przełomie dwóch m-cy to wtedy 2*111,25=222,50 zł. Przepraszam, nie zauważyłem, że wpisała mi się cyfra 6.

NESKES
Posty: 4
Rejestracja: 9 cze 2018, o 12:59

Re: Rozliczeni z Holandi w PL

Post autor: NESKES » 10 cze 2018, o 11:29

hahah no to musze zrobic kolejna korekte korekty :D Pani w Us sie załamie :D

snykwa
Posty: 4088
Rejestracja: 13 sty 2014, o 23:53

Re: Rozliczeni z Holandi w PL

Post autor: snykwa » 10 cze 2018, o 12:38

Szkoda, że tak się pośpieszyłeś i nie poczekałaś na odpowiedź.
Nie tknęło Cię, że koszty całoroczne wynoszą 1335 a tu wyszło 1780?
Korekty można robić do woli więc nic tej pani się nie stanie.

NESKES
Posty: 4
Rejestracja: 9 cze 2018, o 12:59

Re: Rozliczeni z Holandi w PL

Post autor: NESKES » 10 cze 2018, o 13:46

haha akurat o kosztach mało czytałem i nawet o tym nie pomyślałem :) zasugerowałem sie tym co było napisane. ;) Taka tendencja do bycia Naiwnym ;p ale teraz poprawione wiec bedzie w porzadku mam nadzieje :D Dziękuje za pomoc :)

ODPOWIEDZ