potwierdzenie wysłania

zrosa

potwierdzenie wysłania

Post autor: zrosa » 18 kwie 2010, o 00:41

jak powinno wyglądać potwierdzenie wysłania PITu

Pomoc Techniczna IPS
Posty: 339
Rejestracja: 2 gru 2009, o 11:12

Re: potwierdzenie wysłania

Post autor: Pomoc Techniczna IPS » 20 kwie 2010, o 13:51

Wygląda to tak, tylko zamiast XXXXX są dane.
Załączniki
upo.gif

todzio

Re: potwierdzenie wysłania

Post autor: todzio » 27 lip 2010, o 19:58

Przy okazji tematu potwierdzenia mam pytanie dotyczące archiwizowania danych elektronicznych czyli plików z podpisem elektronicznym w oparciu o np. VAT-7 tzn. czy UPO jest wystarczającym dowodem w razie kontroli urzędnika skarbowego czy musze w razie czego trzymać również plik który wysyłałem z podpisem z strukturze *XSD? Reasumując, czy dowodem wysłania dokumentu do US jest tylko wydruk UPO czy tak naprawdę dokument elektroniczny czyli plik który należy zachować?

Mariusz

Re: potwierdzenie wysłania

Post autor: Mariusz » 30 lip 2010, o 03:13

Tylko UPO.

Ja osobiści etrzymam również wydrukowaną deklarację, która była wysłana, ale oczywiście można ją w każdym czasie wydrukować, jeśli mamy ją zarchiwizowaną.

Arkady_1
Posty: 792
Rejestracja: 5 sty 2010, o 00:35

Re: potwierdzenie wysłania

Post autor: Arkady_1 » 30 lip 2010, o 21:52

Ze strony e-deklaracji:

***********************
21. Czy trzeba wydrukować zeznanie, czy do celów dowodowych wystarczy zachować UPO?

Do celów dowodowych wystarczy zachować UPO. Zaleca się również zapisanie zeznania na dysk w trakcie jego składania.
***********************

Osobiście zawsze drukuję sobie kopię zeznania, bo dysk mogą wziąć diab... znaczy zepsuć się może, a papierowa wersja sobie spoczywa wpięta w segregator i łatwo znaleźć jak przyjdzie rozliczyć kolejny rok.

Zablokowany