Połączenie z serwerem

Zgłoś problem, zaproponuj rozwiązanie, zapytaj.
celtpoznan
Posty: 1
Rejestracja: 30 sty 2019, o 22:08

Połączenie z serwerem

Post autor: celtpoznan » 30 sty 2019, o 22:16

dzień dobry
niestety przy próbie (testowej) wysłania zeznania pojawia się komunikat "Nie można nawiązać połączenia z serwerem. Proszę usunąć blokadę. Szczegóły błędu: nastąpił propblem z połączeniem.

Co to moze oznaczać? jaka blokada>

pozdrawiam

Pomoc Techniczna IPS
Posty: 328
Rejestracja: 2 gru 2009, o 11:12

Re: Połączenie z serwerem

Post autor: Pomoc Techniczna IPS » 31 sty 2019, o 09:02

Program PITy 2018 posiada tylko jedno ustawienie co do połączenia internetowego - proxy. Proponuje ustawić na "bez proxy" - Plik\Właściwości programu zakładka Internet - Ustawienia połączenia internetowego. W innym przypadku, niedostępna bramka M.F., blokada antywirusa, firewall, itp.

ODPOWIEDZ