brak numeru dokumentu po wysłaniu

Zgłoś problem, zaproponuj rozwiązanie, zapytaj.
anq
Posty: 2
Rejestracja: 26 kwie 2019, o 12:40

brak numeru dokumentu po wysłaniu

Post autor: anq » 26 kwie 2019, o 12:44

Witam. Wysłałam PIT 37 i PIT 36L . W obu przypadkach po wysłaniu nie wpisał mi numeru dokumentu w polu 02. Jak to naprawić? do banku będą chcieli z numerem +UPL do tego

Pomoc Techniczna IPS
Posty: 328
Rejestracja: 2 gru 2009, o 11:12

Re: brak numeru dokumentu po wysłaniu

Post autor: Pomoc Techniczna IPS » 26 kwie 2019, o 13:53

Widocznie nie został jeszcze nadany status 200. Należy otworzyć zapisane zeznanie, wybrać opcje wysyłki i w oknie "Wysyłanie zeznania do systemu e-Deklaracje" nacisnąć na przycisk "Ponownie sprawdź status".

anq
Posty: 2
Rejestracja: 26 kwie 2019, o 12:40

Re: brak numeru dokumentu po wysłaniu

Post autor: anq » 26 kwie 2019, o 15:52

ok. poczekam jeszcze. Wydaje mi się że w tamtym roku od razu mi nadawał. Z tym , że dziś podpisywałam podpisem elektronicznym

ODPOWIEDZ